FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Możesz znaleźć poszukiwany produkt korzystając z wyszukiwarki sklepowej w prawym górny rogu sklepu lub wybierając kategorię produktu w górnym menu.

Pamiętaj, że umożliwiamy też zakupy gotowych stylizacji ubrań poprzez usługę shopbylook. Na stronie głównej oraz na dedykowanej podstronie możesz przeglądać proponowane przez nas stylizacje oraz jednym kliknięciem kupić interesujący Ciebie zestaw.

 

2. Jak kupować? 

W shopbylook.pl możesz kupować na 2 sposoby:

-       poprzez zakup jednym przyciskiem „Kup zestaw” gotowe stylizacje ubrań;

-       poprzez wyszukiwanie produktów po różnych kategoriach, a następnie dodanie wybranych produktów do „Koszyka”, po podaniu rozmiaru oraz ilości produktów.

Pamiętaj, że wybrany produkt możesz obejrzeć w szczególe - powiększając jego zdjęcie. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub masz wątpliwości, czy np. wybrany rozmiar będzie dla Ciebie odpowiedni zawsze możesz skontaktować się z obsługą sklepu drogą mailową (info@shopbylook.pl).

 

3. Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Aby dokonać zakupów w naszym Sklepie wystarczy, że po wybraniu interesujących Cię produktów i dodaniu ich do koszyka, klikniesz przycisk „Koszyk”. W ten sposób przejdziesz na stronę z zawartością Twojego koszyka.

Na tym etapie możesz:

-       zmienić ilość produktów,

-       zmienić rozmiar produktów,

-       dodać lub usunąć produkty z koszyka.

Po sprawdzeniu, że wszystkie produkty są zgodnie z zamówieniem wybierz przycisk “Realizuj zamówienie”. Wówczas przejdziesz na stronę z formularzem zamówienia, na której:

-       jeśli posiadasz zarejestrowane konto w sklepie zaloguj się; wówczas Twoje dane automatycznie się uzupełnią,

-       jeśli chcesz dokonać zakupu bez rejestracji, wpisz swoje dane i adres (alternatywny adres dostawy – jeśli jest inny).

Następnie wybierz opcję dostawy i formę płatności. Możesz też wpisać wiadomość do obsługi sklepu (np. jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT do zamówienia).

Prosimy zwróć uwagę na poprawność wpisywanych danych.  Zwłaszcza adresu e-mail oraz adresu dostawy. Jeśli nie będą poprawne, nie będziemy mogli wysłać do Ciebie żadnej informacji, a Ty nie otrzymasz od nas potwierdzenia zamówienia.

 

4. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie? W czym pomaga rejestracja?

W trakcie składania zamówienia lub w dowolnym czasie możesz - ale nie musisz - zarejestrować konto na stronie Sklepu.

Zachęcamy do rejestracji w sklepie, ponieważ jest ona jednorazowa i umożliwia dostęp do historii i statusów zamówień Klienta oraz dostęp do schowka produktów.

Ponadto, jeśli wyrazisz na to zgodę będziemy mogli przygotowywać specjalne oferty skierowane do Ciebie.

Pamiętaj, że możesz w dowolnym momencie dokonać zmiany danych osobowych i adresu, zmienić hasło lub po prostu usunąć konto.

 

5. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?

Niezależnie, czy jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszego sklepu, czy też złożyłeś zamówienie bez rejestracji, otrzymasz od nas mailem potwierdzenie złożenia zamówienia. 

Pamiętaj, też, że dzięki rejestracji w sklepie uzyskasz dostęp do historii wszystkich złożonych zamówień i ich statusów, które na bieżąco będziesz mógł monitorować.

 

6. Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia, dlaczego? 

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, prosimy o sprawdzenie czy w trakcie składania zamówienia podałeś prawidłowy adres email.

Pamiętaj, że potwierdzenie zamówienia mogło zostać przesłane, ale zakwalifikowane, jako spam. Sprawdź folder spam w swojej poczcie elektronicznej i przenieś wiadomość do właściwego folderu.

 

7. Czy wraz z przesyłką otrzymam dowód zakupu?

Tak, do każdego zamówienia dołączamy paragon.

Jeśli potrzebujesz faktury VAT napisz nam o tym w „Uwagach do zamówienia” lub skontaktuj się z obsługą sklepu drogą mailową (info@shopbylook.pl).

 

8. Czy mogę zakupione rzeczy odebrać osobiście?

Niestety obecnie nie umożliwiamy odbioru osobistego.

 

9. Jak dobrać właściwy rozmiar?

Dla wszystkich kategorii produktów podano rozmiary ubrań pasujące do konkretnych wymiarów ciała, takich jak obwód w klatce, obwód szyi, obwód w pasie, wewnętrzna długość nogi.

Dodatkowo w opisie każdego produktu wskazano czy ubranie ma krój dopasowany, standardowy lub luźny.

Jako punkt odniesienia podano również jaki rozmiar jaki na zdjęciu prezentuje model, wraz z jego wymiarami.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań dotyczących wymiarów ubrań skontaktuj się z nami mailowo (info@shopbylook.pl).

 

10. Gdzie znajdę tabelę rozmiarów? 

Tabelę rozmiarów znajdziesz w zakładce „tabela rozmiarów” w dolnym menu strony sklepu (http://shopbylook.isoshop.pl/strona/16/tabela-rozmiarow).

 

11. Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia,  zmian w Twoim zamówieniu może dokonać tylko obsługa sklepu. Aby zlecić zmiany w Twoim zamówieniu lub je anulować, skontaktuj się z obsługą sklepu drogą mailową (info@shopbylook.pl).

Pamiętaj, że zmian w zamówieniu możesz dokonać jedynie do chwili wysyłki zamówienia.

 

12. Jaki jest stan realizacji mojego zamówienia?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem sklepu shopbylook.pl, stan realizacji Twojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu do “Moje konto”. Jeżeli nie pamiętasz swojego loginu i hasła skorzystaj z funkcji “Zapomniałeś hasła?” w oknie logowania.

Bez względu na to, czy dokonałeś zakupu, jako Klient zarejestrowany czy bez rejestracji, otrzymasz od nas email z informacją o statusie zamówienia (np. po przekazaniu przesyłki kurierowi itd).

 

13. Czy mogę zmienić adres dostawy? 

Bezpłatna zmiana adresu dostawy jest możliwa tylko i wyłącznie  przed wysłaniem do Ciebie przesyłki. Od momentu nadania przesyłki (na poczcie lub przekazania kurierowi), przeadresowanie jej jest odpłatne. Koszt zmiany adresu zależy od cennika wybranego operatora. Pamiętaj, że zmiana adresu wydłuży czas dostarczenia przesyłki.

Jeśli chcesz zmienić adres, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, wyślij email: info@shopbylook.pl.

 

14. W jaki sposób i jak szybko otrzymam przesyłkę?

Typ przesyłki

Średni czas dostawy od złożenia zamówienia

Kurier (Polska)

1-2 dni robocze

Poczta (Polska)

3-7 dni robocze

Kurier (zagranica)

3-7 dni robocze

Poczta (zagranica)

7-14 dni robocze

Korzystamy z usług różnych firm kurierskich, dzięki czemu dostawa obejmuje swoim zasięgiem cały świat. Jeżeli Twojego kraju nie ma na liście wyboru prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

Koszt przesyłki uzależniony jest od wybranej opcji dostawy oraz okresowych promocji (np. przesyłki krajowe w promocji za 0 zł). Negocjujemy opłaty za przesyłki z wieloma dostawcami, aby zaoferować jak najszybsze i najtańsze formy dostawy towaru.

Przesyłki dostarczane są tylko w dni robocze w godzinach 8 - 17 (w zależności od lokalizacji adresata). Aby kurier dostarczył przesyłkę,  wymagana jest obecność osoby upoważnionej do odbioru paczki. Nie gwarantujemy dostawy przesyłki w konkretnym przedziale godzinowym.  Jeśli potrzebujesz numer listu przewozowego prosimy o kontakt z obsługą sklepu a prześlemy Ci potrzebne informacje oraz kontakt do operatora.

Po odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie jej zawartości a przede wszystkim czy opakowanie nie jest uszkodzone. Do każdej przesyłki załączamy dowód zakupu.

 

15. Nie było mnie w domu, kiedy kurier przyjechał z przesyłką? 

Jeśli kurier nie zastanie cię w domu, przesyłkę możesz odebrać osobiście bądź zamówić drugie doręczenie  (tylko na ten adres, który został podany w zamówieniu, jako adres wysyłki).  Kurier zostawiając awizo, pozostawia również numer telefonu, pod który możesz zadzwonić i umówić się z nim na doręczenie przesyłki. Druga próba doręczenia jest nieodpłatna. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

Jeśli potrzebujesz numer listu przewozowego prosimy o kontakt z obsługą sklepu a prześlemy Ci potrzebne informacje oraz kontakt do operatora.

 

16. Czy przesyłki są doręczane również w sobotę?

Przesyłki kurierskie doręczane są wyłącznie w dni robocze, natomiast przesyłki pocztowe w większości doręczane są również w soboty. Jeśli jako opcję dostawy wybrałeś przesyłkę pocztową, możesz sprawdzić w swoim urzędzie pocztowym, czy przesyłki dostarczane są także w soboty.

 

17. Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę, co mam zrobić? 

Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie jej zawartości a przede wszystkim czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli opakowanie jest uszkodzone lub towary w przesyłce nie zgadzają się z zamówieniem i dołączoną do przesyłki listą należy koniecznie spisać z dostawcą protokół uszkodzenia/reklamacji. Do każdej przesyłki załączamy dowód zakupu.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie (022 464 88 55) lub mailowo (info@shopbylook.pl).

 

18. Czy mogę zwrócić produkty?

Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru. 

W celu odstąpienia od umowy sprzedaży, prosimy o złożenie oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy i następnie przysłanie nasz adres korespondencyjny (Skierniewicka 14/49, 01-230 Warszawa) zakupionego towaru.

Pamiętaj, że zwrócone produkty muszą być w stanie niezmienionym (tzn. czyste, wolne od śladów używania, oryginalnie zapakowane, z oryginalnymi metkami). Nie przyjmujemy zwrotów towaru uszkodzonego, niekompletnego lub noszącego ślady używania.

Pieniądze za zwrócone produkty odesłane zostaną w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przez nas zwróconego towaru na podany przez Ciebie numer konta. Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za zwrócone towary.

 

19. Jak zwrócić produkty?

Możesz zwrócić zakupione produkty bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem.

1. Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym (tzn. czyste, wolne od śladów używania, oryginalnie zapakowane, z nienaruszonymi metkami). Nie przyjmujemy zwrotów towaru uszkodzonego, niekompletnego lub noszącego ślady używania.

2. Do przesyłki dołącz koniecznie dowód zakupu (paragon, faktura VAT) lub jego kserokopię.

3. Pamiętaj, by odsyłać towar dobrze zapakowany i zabezpieczony przed zniszczeniem w trakcie transportu. Towar zniszczony z powodu złego opakowania nie zostanie przez nas przyjęty.

4. Przesyłkę odeślij do nas na adres:

SBL s.c. (Shopbylook.pl)

ul. Skierniewicka 14/49

01-230 Warszawa

5. Pieniądze za zwrócone produkty odesłane zostaną w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przez nas zwróconego towaru na podany przez Ciebie numer konta. Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za zwrócone towary.

6. Pamiętaj, że nie pokrywamy kosztów przesyłki w przypadku wymiany produktów. Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem”. Nie prowadzimy obrotu gotówkowego, więc nie mamy możliwości przyjęcia takiej paczki.

7. Po otrzymaniu zwrotu towaru, przekażemy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy kwotę zwrotu (maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych).

8. Pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu produktów, by przesyłka nie uległa uszkodzeniu. Jeśli masz wątpliwości zawsze kontaktuj się z obsługą sklepu mailowo (info@shopbylook.pl).

9. Towar bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, uszkodzony, noszący ślady użytkowania, bez dowodu zakupu lub zwrócony po wymaganym terminie, zostanie do Ciebie odesłany.

10. Reklamacje, dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności doręczyciela.

 

20. Czy mogę wymienić produkty? 

Tak, masz 14 dni na wymianę towaru od momentu odebrania przesyłki.

W przypadku, gdy zamówiony towar nie będzie Ci odpowiadał pod względem koloru lub rozmiaru, wymienimy go na inny, jeśli produkt, na który chcesz go wymienić jest dostępny w sprzedaży.  Pamiętaj jednak, że produkt, który chcesz wymienić nie może nosić śladów użytkowania, tak jak w przypadku zwrotu produktów.

 

21. Jak wymienić produkty na inne?

1. Sprawdź, czy w naszej aktualnej ofercie znajduje się rozmiar lub kolor produktu, na których chcesz dokonać wymiany.

2. Skontaktuj się z obsługą sklepu, żeby poinformować nas o planowanej wymianie produktów.

3. Następnie złóż nowe zamówienie na ten produkt. W ten sposób dokonasz jego „rezerwacji”. Wybierając formę płatności, pamiętaj, aby wybrać opcję płatności „przelew na konto”.

4. Dołącz do przesyłki z towarem, który chcesz wymienić dowód zakupu lub jego kopię (paragon lub faktura VAT)

5. Zwracane do nas produkty muszą być:

-       w nienaruszonym stanie,

-       bez śladów używania, 

-       w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszonymi metkami. 

6. Przesyłkę odeślij do nas na adres:

SBL s.c.

ul. Skierniewicka 14/49

01-230 Warszawa

7. Pamiętaj, że nie pokrywamy kosztów przesyłki w przypadku wymiany produktów. Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem”. Nie prowadzimy obrotu gotówkowego, więc nie mamy możliwości przyjęcia takiej paczki.

8. Jeśli na naszej stronie nie jest dostępny interesujący Cię rozmiar/model, oznacza to, że wymiana nie będzie możliwa. Możesz wówczas wymienić zakupioną rzecz na inną, lub dokonać zwrotu.

9. Po otrzymaniu zwrotu towaru, przekażemy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy kwotę zwrotu (maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych).

10. Pamiętaj, też o odpowiednim zapakowaniu produktów, by przesyłka nie uległa uszkodzeniu. Jeśli masz wątpliwości zawsze kontaktuj się z obsługą sklepu mailowo (info@shopbylook.pl).

 

22. Czy mogę złożyć reklamację?

Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe i oryginalne. Na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty, przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres dwóch lat od daty zakupu.

Reklamację możesz złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady lub wypełnionym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu załączonymi do zamówienia.

Dołącz do przesyłki z towarem, który chcesz wymienić dowód zakupu lub jego kopię (paragon lub faktura VAT)

Przesyłkę z opisem wady lub formularzem reklamacji i reklamowanym produktem odeślij do nas, z dopiskiem „Reklamacja” na adres:

SBL s.c. (Shopbylook.pl)

ul. Skierniewicka 14/49

01-230 Warszawa, Polska

Otrzymasz informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki zawierającej reklamowany produkt.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji obsługa sklepu wyśle do Ciebie produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. w przypadku wyczerpania zapasów magazynowych), zwrócimy pełną kwotę zapłaconej ceny towaru, wraz z kosztami przesyłki na wskazany numer konta bankowego.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostanie Tobie odesłany wraz z opinią o powodach niezasadności reklamacji.

Pamiętaj, że reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego w obecności dostawcy przesyłki.

 

23. Co mogę zrobić, jeśli dostarczono uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

W takich sytuacjach reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest utrudniona, ale nadal możliwa do zrealizowania. Może się zdarzyć, że przesyłka z zamówieniem zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, wówczas jak najszybciej skontaktuj się z dostawcą przesyłki (firma kurierska lub poczta). Jeśli nie posiadasz danych kontaktowych do przewoźnika, skontaktuj się z obsługą sklepu (mailowo – info@shopbylook.pl).

Podczas kontaktu zgłoś chęć sporządzenia protokołu szkody. Jeśli dostawcą przesyłki jest poczta, udaj się do swojego urzędu pocztowego, gdzie na miejscu złożysz reklamację z protokołem szkody. Gdy dostawcą przesyłki jest firma kurierska, powinien do Ciebie przyjechać kurier, z którym sporządzisz protokół szkody (zaznaczając skrupulatnie wszystkie szczegóły). Koniecznie zwróć uwagę na to, czy dokument jest wypełniany zgodnie ze stanem faktycznym. 

Pamiętaj też by towar podczas spisywania protokołu szkody był zapakowany w te same materiały, w których odebrany został od listonosza lub kuriera za pierwszym razem. Jest to niezwykle ważne dla pozytywnego rozpatrzenia Twojej reklamacji.

Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do naszego sklepu razem z reklamowanym produktem. Na wszelki wypadek przed nadaniem przesyłki dokonaj kserokopii protokołu szkody.

 

24. W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu?

Zazwyczaj jesteśmy do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 18:00 (email: info@shopbylook.pl).